in honor of spooky brother

holo
kaorte, 17, they/them, prince of trash

loOK AT MY FLOATY DEMON ICON YES

im so mega bored rn and hadley tagged me in this Meme Mess so lmao lets go readmore bc jfc

Read More

i think i’ve like. figured out what college i really wanna go to. like for realsies like both my folks are on board too just
yeah life is exciting I’m a happy bean

dear world senior year has meant Much Work but here have the protagonists of my creative writing class project *thumbs up

cosmickaorte:

witch time

excuse me did u see this witch? look at this withc

mintywolf:

There are about a billion arrangements of “Bad Apple!!” but this one, performed with traditional Japanese instruments, is one of the best and most unique that I’ve seen. 

It’s the complete opposite of the bouncy techno remixes (which, don’t get me wrong, I enjoy) that make up a lot of Touhou Project fan music, and actually feels a lot truer to the nature of Gensokyo.

kaldwins:

tagged by Canorius

1. What’s your name? Kaorte
2. When’s your birthday? June 9th
3. Where are you from? USA
4. Have a crush? bruh yeah now I’m datin her a+
5. What’s your favorite color? uh uH REd????????? 
6. Write something in all caps? C O R N F L A K E S
7. Got a favorite band/artist?radical face is hittin me p hard atm
8. Favorite number? 9 DUDE
9. Favorite drink? liquid gold
10. Tag seven people: nneh how about instead you can have this

whatinthehale:

A quote from the late Maddux Croom (May he rest in pieces and have luck when he joins the great skeleton war)


This is my awful cross stitching

Why

boorius asked:
So as one of my favorite mutuals/followers(or general nerd), I'm gonna have to ask you to chalk up 10 random facts about yourself and send it to whoever else you wanted to learn more about or any followers you love!

OH SHOOT OK first of all thank u friedn
alrighty ehh

  1. ummm i start my senior year of The High School in a few days, wheezes
  2. i live in north carolina, a land of Gross and Humidity, but at least there is Beach so 
  3. i’m currently working on a Spooky Comic with a ghost in it gasp 
  4. my hype level for the new pokemon games is overwhelming. i might not make it 
  5. i had a really weird dream last night featuring my half brother deklan who!!! hasn’t actually been born yet welp 
  6. i really wish i could play horror games and watch spooky movies cause they seem RAD but i am TOO WEAK and am aFRIAD
  7. one of my best friends ((haDLEY LOOKIN AT U) just left town for college and i haven’t seen most of my friends in a long time and it’s a bummer but!! I will see them all Soon
  8. i don’t have to take a math class this year praise jeesus. in fact i actually took 1 more than i needed to. slay
  9. it’s very close to me & my gf’s 1 year anniversary gOd and her birthday gOD I GOTTA START MAKIN PRESENTS LIKE RIGHT NOW IMMEDIATELY 
  10. i’m going to have purple hair soon Nice